Superr Girll


istikharah sang perindu (;
Sunday, 8 April 2012 | Sunday, April 08, 2012 | 0 Words
haii ~ arii niee nak story sal mcm-2 !
saya rindu KAWAN BAIK SAYA ! (:
saya harap dia hepii bila saya takdak nanti ,
senyum tak beerti gembira :


















































 aku hepii kawan dengan kau 2 tahun 3 bulan 8 hari , sayang aku sikit pun tak berubah walaupun kiterr semakin jauh ! take care taw !
aku tak boleh tipu perasaan aku , memang aku rindu nak bergelak , keluar lepak n wat ever yang kiterr bertiga selalu buat ! (': , aku rinduu sangat-2 !tapii semua tuu hanya tinggal kenangan , kau ada kawan baru kann ? mesti best kann ? aku ? takpe , aku paham kau , i2 hakk kau kawan , aku nak pergi dah nanti , tnggal 4 minggu jerr lagik lepass niyy kau tak nmpak baby face aku dahh , aku doa kau hepii selalu , klau kau menanges jerr , aku pun hilang semangat nak belajar , chill's sayang ! aku tetap kawan kau ! yay ,  allah , aku titip sahabat yang paling ku sayang nie , jangan biar air matanya jatuh kerana sebahagian semangat ku ada di dirinya . 


aku rindu sweet memo kiterr bersama time kiterr snap this picture !




p/s : aku tak mampu nak ketawa lagi , (':

-Past- | -New-